سریال Cloak and Dagger پس از دو فصل لغو شد
متن دلخواه شما
به برترین خبرنامه تخصصی دنیای سینما خوش آمدید.
دو شنبه 21 بهمن 1398 ساعت 21:18 | بازدید : 129 | نوشته ‌شده به دست Hunter Sky 65 | ( نظرات )

در پایان فصل دوم، تندی بوون با بازی اولیویا هولت و تایرون جانسون با بازی اوبری ژوزف، شهر اورلندو را ترک کردند و حال داستان این دو شخصیت قرار است در فصل سوم سریال Runaways (فراری‌ها) ادامه پیدا کند که در این سریال حضوری کوتاه و به‌ عنوان شخصیت مهمان خواهند داشت.

در حال حاضر بخش تلویزیونی مارول وضعیت شفاف و روشنی ندارد و فصل سوم سریال Runaways تنها سریال این بخش است که قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) از شبکه استریم هولو (Hulu) منتشر شود. همچنین سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) نیز قرار است در فصل هفتم به پایان برسد و به ‌تازگی مراحل تولید سریال Helstrom  (هل استروم) نیز آغاز شده که فعلا وضعیت مشخصی ندارد. همچنین طی امسال سریال The Gifted (استعداد) پس از دو فصل لغو شد و همچنین پیش از اینکه مراحل تولید سریال Ghost Rider (گوست رایدر) آغاز شود، شبکه هولو از لغو توقف مراحل ساخت سریال خبر داده بود. این در حالی است که طی هفته اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، از سمت ریاست خود کناره‌گیری خواهد کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو که طراح اصلی دنیای سینمایی مارول است، به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب شده است. فایگی در سمت جدید خود علاوه ‌بر نظارت روی محصولات سینمایی مارول، روی بخش تلویزیون، کامیک و بازی نیز نظارت خواهد داشت و حال به ‌نظر می‌رسد که سریال‌های آینده مارول که توسط مارول استودیو ساخته خواهد شد، کاملا در دنیای سینمایی مارول جریان خواهند داشت؛ سریال‌هایی که قسمت‌هایی کمتر (۶ تا ۸ قسمت)، اما بودجه ساخت بیشتری دارند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Marvel , ABC Entertainment , Cloak and Dagger , Marvel Television ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب